top of page

Un menú de boda saludable


menú de boda saludable 01

Avui és un dia molt especial, un dia que sempre recordaré sigui on sigui, amb moltíssima il·lusió i moltíssima felicitat. Per això vull aprofitar aquesta data per parlar del menú del meu casament, un menú ideal! Ens va costar molt trobar un càtering o cuina que poguessin fer-nos un menú tant fet a mida, equilibrat amb moltes verdures, saludable i a la vegada gustós. La majoria de llocs on vam mirar eren menjars molt greixosos, amb molta proteïna, molts hidrats de carboni, però poca verdura i poc saludables en conjunt. Però el David Garcia ho va aconseguir! A més d’oferir-nos una flexibilitat enorme i un tracte molt agradable, va aconseguir el menú de boda perfecte!

El resultat va ser un banquet espectacular, saludable i en un entorn immillorable, al bell mig del bosc, amb vistes a Montserrat a la Garriga de Castelladral.

Aperitiu

Va ser un aperitiu bastant extens, amb diferents taules on es feien al moment navalles, filets de vedella o talls de pernil Joselito.

Per acabar es van servir minigelats en cucurutxo de diferents gustos de sorbets de fruita naturals.

Primer plat

Va ser un gaspatxo de cirera amb llamàntol, i verduretes picades, d’un color espectacular i d’un gust boníssim! Deliciós! A més de lleuger després de l’aperitiu.

Segon plat

Llobarro fresc a la Donostiarra amb fons de patata i verdures

Postres

Sí, ho admeto, aquí i en un dia tan especial no podíem desterrar el sucre... Vam fer una combinació de minipostres que van incloure una pastís tatin de poma, un coulant de xocolata, escuma de crema catalana i un cannoli sicilià de vainilla i festucs.

Aquí deixo algunes fotos, per rememorar el 21 de setembre de 2012!

Versión en Español

Hoy es un día muy especial, un día que siempre recordaré esté donde esté, con muchísima ilusión y muchísima felicidad. Por eso quiero aprovechar esta fecha para hablar del menú de mi boda, un menú ideal! Nos costó mucho encontrar un cátering o cocina que pudieran hacernos un menú a medida, equilibrado, con muchas verduras, saludable y a la vez sabroso. La mayoría de lugares donde miramos eran comidas muy grasas, con mucha proteína, muchos hidratos de carbono, pero poca verdura y poco saludables en su conjunto. Pero David Garcia lo consiguió! Además de ofrecernos una flexibilidad enorme y un trato muy agradable, consiguió el menú de boda perfecto!

El resultado fue un banquete espectacular, saludable y en un entorno inmejorable, en medio del bosque, con vistas a Montserrat, en la Garriga de Castelladral.

Aperitivo

Fue un aperitivo bastante extenso, con diferentes mesas donde se hacían al momento navajas, filetes de ternera o lonchas de jamón Joselito.

Para terminar se sirvieron minihelados en cucurucho de diferentes sabores de sorbetes de fruta naturales.

Primer plato

Fue un gazpacho de cereza con bogavante, y verduritas picadas, de un color espectacular y de un sabor buenísimo! Delicioso! Además de ligero después del aperitivo.

Segundo plato

Lubina fresca a la Donostiarra con fondo de patata y verduras

Postre

Sí, lo admito, aquí y en un día tan especial no podíamos desterrar el azúcar... Hicimos una combinación de minipostres que incluyeron una tarta tatin de manzana, un coulant de chocolate, espuma de crema catalana y un cannoli siciliano de vainilla y pistachos.

Aquí dejo algunas fotos, para rememorar el 21 de septiembre de 2012!

Menú de boda saludable 06

Menú de boda saludable 02

Menú de boda saludable 03

Menú de boda saludable 04

Menú de boda saludable 05

També et pot interessar

bottom of page